2009-12-14

A gripearen beldurra


A gripea dela eta ez dela izuturik dabil mundu guztia baina dirudienez ez da espero bezain gogorra izan. Gobernuak egindako prebentzioak onak izan ote dira edo hauek gabe ere gripe delako hori ekidin ahalko genuke?

Nik ez dut gaiaz ezer asko ulertzen baina medikuengandik entzuna dut egoera ez dela inoiz aipatu bezain larria izan, gure estatuan behintzat. Asko exageratu dela eta lasaitu beharra dagoela.

Ez dut adituen lana zalantzan jarri nahi baina diotena benetan egia balitz gau eta egun egongo ginteke irrati eta teleistetan honen berri izaten. Badirudi Agripearen efektua “modaz pasatu” dela.

Betiko gripea A gripea baino gogorrago eta mingarriagoa dela ere diote batzuk, azken batean, A gripeak kontagiatzeko arriskua da duen arazo larriena, airez eta erraztasun handiz transmititzen baita.

Beste alde batetik, ordea, gaia oso erakargarria izan da kazetarien munduan, jakin mina ere piztu digulako nonbait.

Nire ikuspuntutik, prebentzio gehiegi prestatu dira. Ez dut hori txarto dagoela esan nahi, baina bai izutu nahi gaituztela dirudiela. Denok gaude inoiz helduko ez den epidemia horren zain. Hilgarria eta oso larria dela egia izan daiteke baina hor daude sasoi betean milaka eta milaka pertsona, gaixotasun honen menpe egon ostean.

Irakurri dut datorren hilaren hamaseirako txertoak jartzen hasiko direla baina uste dut horrenbeste zer esan eta beldur sortu dituen birus hau urtearekin batera joanen dela.

No hay comentarios: